Przejdź do treści

Dane sprzedajacego: ̨
Katarzyna Nowosielska – Kasia Nowosielska Team ul. Konstancińska 5/43
02-942 Warszawa
NIP: 8231625945 REGON: 384276581
e-mail: katarzyna093@gmail.com
Szukaj
Regulamin
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
Zawartosć ́

  • 1 Dane kontaktowe.
  • 2 Definicje.
  • 3 Postanowienia Ogolne. ́
  • 4 Wymagania techniczne.
  • 5 Składanie i realizacja zamówien. ́
  • 6 Korzystanie z Produktow. ́
  • 7 Ceny produktow i formy p ́ łatności
  • 8 Usługi świadczone drogąelektroniczna. ̨
  • 9 Reklamacje.
  • 10 Odstapienie od umowy. ̨
  • 11 Dane osobowe i pliki cookies.
  • 12 Prawa autorskie.
  • 13 Pozasadowe sposoby rozpatrywania spor ̨ ow i dochodzenia roszcze ́ n. ́
  • 14 Postanowienia koncowe. ́
    §1 Dane kontaktowe
  1. Sklep internetowy jest dostępny w domenie kasianowosielska.pl/sklep jest
    prowadzony przez Sprzedawcę.
  2. W przypadku reklamacji złozonego zam ̇ ówienia oraz chęci uzyskania
    informacji handlowych nalezy kontaktowa ̇ ćsięze Sprzedawcąuzywaj ̇ ąc
    nastepuj ̨ acych danych kontaktowych: ̨
  • numer telefonu: + 48 660 693 726
  • adres e-mail: katarzyna093@gmail.com
  1. Wpłaty dokonywane sąna rachunek bankowy Sprzedawcy w banku i o
    numerze: ING Bank: 74 1050 1025 1000 0097 1918 2835
  2. Klient moze porozumiewa ̇ ćsięze Sprzedawcąza pomocąadresu i numeru
    telefonu podanych w niniejszym punkcie.
    §2 Definicje
    Pojecia u ̨ zyte w Regulaminie oznaczaj ̇ a: ̨
  3. Sprzedawca – Osoba Katarzyna Nowosielska
  4. Klient lub Uzytkownik ̇ – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka
    organizacyjna nie bed̨ aca osob ̨ ąprawna, kt ̨ órej przepisy szczegolne ́
    przyznajązdolnośćprawna, sk ̨ ładająca Zamowienie w ramach Sklepu i ́
    dokonujaca zakup ̨ ow za po ́ średnictwem Sklepu.
  5. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcąumowęw ramach
    Sklepu, ktorej przedmiot nie jest zwi ́ ązany bezpośrednio z jej działalnością
    gospodarcząlub zawodową.
  6. Regulamin– niniejszy Regulamin Sklepu.
  7. Sklep Internetowy lub Sklep– sklep internetowy za pośrednictwem którego
    Klient moze dokonywa ̇ ćzakupów określonych Produktow i Us ́ ług.
  8. Produkt Cyfrowy – materiały wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej
    dostepne w ramach Sklepu, przeznaczone do sprzeda ̨ zy, w szczeg ̇ olno ́ ści ebooki (materiały elektroniczne do pobrania), szkolenia online, kursy video,
    dokumenty elektroniczne.
  9. Produkt lub Usługa – dostepna w Sklepie rzecz ruchoma lub us ̨ ługa
    oferowana przez Sprzedawce, b̨ ed̨ ące przedmiotem Umowy Sprzedazy ̇
    pomiedzy Kli ̨ entem a Sprzedawca. Mo ̨ ze to by ̇ ćrównież umowa o
    świadczenie usług lub umowa o dzieło.
  10. Informacja Handlowa – informacja handlowa w rozumieniu art. 2 pkt 2)
    Ustawy o świadczeniu usług drogąelektroniczna, w szczeg ̨ olno ́ ści zaś
    reklamy, oferta handlowa oraz informacje o aktualnościach, promocjach i
    innych wydarzeniach dotyczacych Sklepu. ̨
  11. Umowa Sprzedazy ̇ – umowa sprzedazy Produktu Cyfrowego lub Produktu ̇
    zawarta pomiedzy Sprzedawc ̨ ąa Klientem za pośrednictwem Sklepu.
  12. Ustawa o prawach konsumenta– ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach
    konsumenta (Dz.U. z 2014 poz. 827 ze zm.), dalej jako Ustawa.
  13. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze
    zm.), dalej jako Kodeks cywilny.
  14. Ustawa o swiadczeniu u ́ sług drogąelektroniczną– ustawa z dnia 18 lipca
    2002 roku o świadczeniu usług drogąelektroniczną(Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze
    zm.).
  15. Zamowienie ́ – czynnośc, ó świadczenie woli Klienta zmierzajace bezpo ̨ średnio
    do zawarcia Umowy Sprzedazy prod ̇ uktów cyfrowych lub Produktow ze ́
    Sprzedawcąi spełnienia świadczenia na rzecz Klienta, na warunkach wskazanych w
    niniejszym Regulaminie.
  16. Umowa zawarta na odległosć –́ umowa zawarta z Klientem w ramach Sklepu,
    bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego
    lub wiekszej liczby ̨ środkow porozumiewania si ́ ęna odległośćdo chwili zawarcia
    umowy włacznie. ̨
  17. Operator płatnosci ́ – Blue Media S.A. z siedzibąw Sopocie przy ul.
    Powstanć ow Warszawy 6, zarejestrowa ́ na w Sadzie Rejonowym Gda ̨ nsk ́ – Północ w
    Gdansku, VIII Wydzia ́ ł Gospodarczy KRS pod nr 0000320590, NIP: 585-13-51-185;
    Wpisana do rejestru dostawcow us ́ ług płatniczych pod numerem IP17/2013, do
    rejestru instytucji pozyczkowych pod numerem RIP000109, do ̇ rejestru pośredników
    kredytowych pod numerem RPK002057
  18. Dowod zap ́ łaty –faktura lub paragon wystawione zgodnie z Ustawąo podatku
    od towarow i us ́ ług z dnia 11 marca 2004 roku i innymi stosownymi przepisami
    prawa.
  19. Płatnosć –́ wpłata na konto Sprzedawcy za pośrednictwem dostepnych w ̨
    Sklepie sposobow p ́ łatności internetowych.
  20. System– zespoł́ wspoł́pracujacych ze sob ̨ ąurządzeńinformatycznych i
    oprogramowania, zapewniajacy przetwarzanie i przechowywanie, a tak ̨ ze wysy ̇ łanie i
    odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocąwłaściwego dla
    danego rodzaju sieci urzadzenia ko ̨ ncowego (Internet). ́
    §3 Postanowienia Ogólne
  21. Sklep internetowy kasianowosielska.pl/sklep jest dostepny ̨ w domenie
    https://kasianowosielska.pl/sklep/ i jest prowadzony przez Katarzynę
    Nowosielską
  22. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz
    zasady i tryb zawierania Umów Sprzedazy z Klientem na odleg ̇ łośćza
    pośrednictwem Sklepu. Skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do
    Przedsiebiorc ̨ ow korzystaj ́ acych ze Sklepu. ̨
  23. Niniejszy Regulamin określa w szczególności:
  • rodzaje i zakres usług swiadczonych drog ́ ąelektronicznąa takze zasady ̇
    zawierania Umow Sprzeda ́ zy, kt ̇ orych przedmiotem s ́ ąokreślone Produkty i
    Produkty Cyfrowe;
  • proceduręreklamacyjnąoraz proceduręodstapienia od Umowy sprzeda ̨ zy. ̇
  1. Warunkiem korzystania ze Sklepu przez Klienta i dokonywania sprzedazy ̇
    Produktu, Produktu Cyfrowego lub Usługi przez Sprzedawcęjest zapoznanie
    sięz treściąRegulaminu i jego akceptacja. Akceptujac Regulamin Klient ̨
    wyraza zgod ̇ ęna jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje siędo ich
    przestrzegania.
  2. Kazdorazowo, gdy w Regulaminie jest mowa o Produkci ̇ e oznacza to
    Produkt, Usługęlub Produkt Cyfrowy chyba, ze wyra ̇ znie zaznaczono inaczej. ́
  3. Zamowienia mo ́ zna sk ̇ ładaćsiedem dni w tygodniu i dwadzieścia cztery
    godziny na dobe. ̨
  4. Ceny podane w Sklepie sąpodane w polskich złotych i sącenami brutto
    (uwzgledniaj ̨ ąpodatek VAT).
  5. Informacje o Produktach podane na stronach internetowych Sklepu, w
    szczegolno ́ ści ich opisy, parametry techniczne oraz ceny, nie stanowiąoferty
    w rozumieniu Kodeksu cywilnego, a sąjedynie zaproszeniem do zawarcia
    umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
  6. W ramach korzystania ze Sklepu zabrania siędostarczania informacji o
    charakterze bezprawnym, w tym w szczególności do:
  • Niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy
    prawa, w szczegolno ́ ści w ramach formularzy znajdujących sięw
    Sklepie;
  • Nie rozsyłanie i nie umieszczane w ramach Sklepu niezamówionej
    informacji handlowej;
  • Korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z Regulaminem oraz
    przepisami prawa;
  • Korzystanie ze Sklepu w sposób niezakłócajacy jego funkcjonowania; ̨
  • Korzystania z wszelkich treści zamieszczonych na stronach
    internetowych Sklepu wyłacznie w celu osobistego u ̨ zytku. ̇
    10.Klient nie moze dokona ̇ ćzakupu anonimowo, ani pod pseudonimem.
    11.Klient moze sk ̇ ładaćzamowienie bez zak ́ ładania konta. Składając zamówienie
    bez zakładania konta klient powinien zaakceptowaćRegulamin oraz
    checkboxy dotyczace zapoznania si ̨ ęz warunkami umowy. Klient moze ̇
    złozẏ ćzamowieni ́ e zakładajac konto U ̨ zytkownika, je ̇ śli taka opcja jest
    dostepna w Sklepie. ̨
    §4 Wymagania techniczne
  1. Klient moze korzysta ̇ ćz udostępnionych funkcji sklepu internetowego w
    sposob zgodny z Regulaminem i obowi ́ azuj ̨ acymi przepisami oraz w spos ̨ ob ́
    niezakłocaj ́ acy funkcjonowanie Sklepu internetowego oraz innych Klient ̨ ów.
  2. Do skorzystania ze Sklepu, w tym przegladania asortymentu Sklepu oraz ̨
    składania zamowie ́ ńna Produkty potrzebne sa: ̨
  • dostep do Internetu; ̨
  • odpowiednio skonfigurowana przeglądarka internetowa obsługujaca pliki typu ̨
    cookies – Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox, Safari, Google Chrome;
  • aktywne i odpowiednio skonfigurowane konto poczty e-mail.
  1. Warunkiem skorzystania z e-booków i szkoleńon-line jest:
  • w przypadku, gdy sąone udostepniane w formie pliku komputerowego ̨
    w formacie PDF – posiadanie programu obsługującego takie pliki;
  • w przypadku, gdy e-book lub kurs online zawiera takze pliki MP4 lub MP3 ̇ –
    posiadanie programu odtwarzajacego te format ̨ y, oraz umiejetno ̨ ść
    korzystania z tych programow. ́
  1. Sprzedawca nie jest odpowiedzialny za wypadki wynikające z
    niedostosowania sięKlienta do przedstawionych powyzej wymaga ̇ ń
    technicznych koniecznych do współpracy z systemem teleinformatycznym, z
    ktorego korzysta. ́
  2. Sprzedawca zapewnia środki techniczne słuzȧ ce zapobieganiu pozyskiwania, ̨
    modyfikacji lub zniekształcenia danych osobowych i informacji przez Klientów
    oraz przez nieuprawnione osoby trzecie.
    §5 Składanie i realizacja zamówień
    .
  3. Klient moze dokona ̇ ćzakupu Produktu poprzez jego wybór z poziomu
    odpowiedniej podstrony Sklepu www.kasianowosielska.pl/sklep Uzytkownik ̇
    moze dokona ̇ ćwyboru wśród róznych wariant ̇ ow Produktu w r ́ óznych cen ̇ ach
    (o ile taka mozliwo ̇ śćjest wyraznie wskazana w opisie Produktu). ́
  4. Po dokonaniu wyboru Produktu, celem dokonania zakupu Klient powinien
    podejmowaćkolejne kroki zgodnie z komunikatami wyświetlanymi na
    stronach Sklepu. Klient powinien w pierwszej kolejności kliknac̨ ́w przycisk
    „ZAMOW” pokazany wraz z cen ́ ąproduktu, w wyniku czego wybrany Produkt
    zostanie dodany do koszyka zakupowego. Następnie, moze dokona ̇ ć
    dalszych zakupow lub klikn ́ ac̨ ́w przycisk „Przejdźdo kasy” i sfinalizować
    zakup na kolejnej stronie. 3. Celem złozenia Zam ̇ ówienia konieczne jest
    podanie przez Klienta w formularzach nastepuj ̨ acych danych: ̨
  • imienia i nazwiska (nieobowiazkowe) oraz danych do faktury, ̨
  • adresu e-mail,
  • akceptacja Regulaminu poprzez zaznaczenia okienka oznaczonego, jako
    „Akceptuje regulamin zakupów”. Akceptacja jest niezbedna do dokonania i ̨
    sfinalizowania Zamowienia. ́
  • wyrazenie zgody, poprzez zaznaczenie odpowiedniego checkboxa (okienka) ̇
    na dostarczenie mu treści cyfrowych objetych zam ̨ ówieniem przed upływem
    terminu do odstapienia od umowy, a tym samym, potwierdzenie, ̨ że jest
    świadomy, ze w ten spos ̇ ob traci prawo do odst ́ apienia od umowy sprzeda ̨ zy, ̇
  • wyrazenie zgody na realizacj ̇ ęzamówienia przez Sklep poprzez klikniecie ̨
    przycisku „Zamawiam i płace”, kt ̨ ory wskazuje na konieczno ́ śćzapłaty za
    zamowienie. ́
  1. Klient moze zaznaczy ̇ ćcheckbox, ze zgodąna przetwarzanie jego danych
    osobowych w celu wysyłania mu Newslettera przez Sprzedawcę(jeśli taka
    opcja jest dostepna). Nie jest to jedna ̨ k obowiązkowe, ale w przypadku braku
    zaznaczenia takiego okienka, Sprzedawca nie bedzie wysy ̨ łał Klientowi
    informacji o nowych postach blogowych, wydarzeniach i ciekawych
    produktach blogowych.
  2. W procesie składania Zamówienia Klient obowiazany jest tak ̨ ze dokona ̇ ć
    wyboru co do formy płatności za zamówione Produkty, z obecnie dostępnych
    w Sklepie.
  3. W trakcie składania Zamowienia ́ – do momentu klikniecia w przycisk ̨
    „Zamawiam i płace” ̨ – Klient ma mozliwo ̇ śćmodyfikacji podanych przez
    siebie danych osobowych oraz danych w zakresie wybranych przez siebie
    Produktow, jak r ́ ownie ́ ż co do formy płatności.
  4. Klient dokonujac klikni ̨ ecia w przycisk „Zamawiam i p ̨ łace”, ma ̨ świadomość
    iż zawarcie umowy zwiazan ̨ e jest z obowiązkiem uiszczenia naleznej ̇
    Sprzedawcy zapłaty.
  5. Wysłanie przez Klienta Zamowienia stanowi o ́ świadczenie woli Klienta
    zawarcia ze SprzedawcąUmowy Sprzedazy, zgodnie z tre ̇ ściąniniejszego
    regulaminu.
    10.Klient zostaje przekierowany do bramki płatności obsługiwanej przez
    dostawcęBlueMedia gdzie wybiera bank, z którego rachunku bankowego
    dokonuje płatności za wybrany Produkt. Klient moze te ̇ ż zapłacićkartą
    płatnicza, je ̨ śli taka opcja jest dostepna. ̨
    11.Fakt dokonania zakupu potwierdzony jest e-mailem wysłanym na adres
    mailowy podany przez Klienta w formularzu Zamówienia, zawierajacy ̨
    ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.
    12.Po zaksiegowaniu p ̨ łatności na rachunku bankowym Sprzedawcy, wysyłana
    jest automatyczna wiadomośće-mail, w której znajduje sięlink pozwalający
    na ściagni ̨ ecie/za ̨ ładowanie zakupionego Produktu.
    13.UmowęSprzedazy traktuje si ̇ ęjako zawartąz chwiląotrzymania przez Klienta
    wiadomości, o ktorej mowa w ust. 12 niniejszego p ́ aragrafu. Umowa
    Sprzedazy zostaje zawarta w j ̇ ezyku polskim w tre ̨ ści zgodnej z
    Regulaminem.
    14.Ponadto, Klient otrzymuje dane do logowania do platformy kursowej sklepu.
    Po zalogowaniu i zmianie hasła moze sprawdzi ̇ ćhistorięswoich
    dotychczasowych zamoẃ ien, a je ́ śli zamówił kurs online, moze on ten kurs ̇
    online odtworzyćna platformie.
    §6 Korzystanie z Produktów
  6. Produkt stanowi treśćcyfrowąw rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o
    prawach konsumenta.
  7. Do prawidłowego korzystania z Produktu wystarczajace jest spe ̨ łnienie
    wymagańzawartych w sekcji „Wymagania techniczne” niniejszego
    regulaminu.
  8. W przypadku, gdy Klient nie jest w stanie uruchomićpliku obejmujacego ̨
    zakupiony Produkt, proszony jest o kontakt ze Sprzedawcąpod adresem
    kontakt: katarzyna093@gmail.com
  9. W ramach umowy zawartej zgodnie z postanowieniami Regulaminu,
    Sprzedawca dostarcza Klientowi jedynie treśćcyfrowąw postaci
    zakupionego przez Klienta Produktu. Sprzedawca nie świadczy na rzecz
    Klienta jakiejkolwiek pomocy przy z korzystaniu z materiału, a w
    szczegolno ́ ści nie udziela Klientowi jakiejkolwiek pomocy prawnej w tym
    zakresie, chyba, ze jest to wyra ̇ znie zaznaczone w opisie Produktu. Klient ́
    moze zapewni ̇ ćsobie pomoc Sprzedawcy w tym zakresie w ramach odrebnej ̨
    umowy ze Sprzedawcąi na warunkach ustalonych indywidualnie ze
    Sprzedawca. ̨
    §7 Ceny produktów i formy płatności
  10. Ceny Produktow zamieszczone na stronie internetowej Sklepu s ́ ącenami
    brutto.
  11. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktow ́
    prezentowanych na stronach internetowych Sklepu, wycofywania oraz
    wprowadzania nowych Produktów, przeprowadzania i odwoływania
    wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych. Powyzsze uprawnienie nie ma ̇
    wpływu na Zamowienia, kt ́ ore zosta ́ ły złozone przed dat ̇ ąwejścia w zycie ̇
    ktorejkolwiek ze zmian. ́
  12. Klient moze wybra ̇ ćnastepuj ̨ ace formy p ̨ łatności za zamówione Produkty:
  • przelewem elektronicznym – płatne bezpośrednio na konto Sprzedawcy za
    pośrednictwem systemu BlueMedia – na przelewie w polu „Tytułem” prosimy
    podaćco najmniej numer Zamówienia. Dostep do Produktu zostanie ̨
    przydzielony po otrzymaniu i zaksięgowaniu przelewu na rachunku bankowych
    Sprzedawcy.
  1. Dokonujac̨ zapłaty za Produkt Cyfrowy Klient moze skorzysta ̇ ćz
    przysługujacych mu kupon ̨ ow rabatowych poprzez wpisanie kuponu w polu ́
    „Posiadasz kod znizkowy albo voucher? Kliknij aby go wpisa ̇ c”. Nale ́ zy ̇
    kliknac̨ ́w podświetlony tekst i wpisaćkod. Znizka zos ̇ tanie doliczona do
    koszyka.
  2. Do kazdego Zam ̇ owienia wystawiana jest faktura w wersji elektronicznej, ́
    ktora zostaje przes ́ łana do Klienta automatycznie.
    §8 Usługi świadczone drogąelektroniczną
  3. Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca świadczy na rzecz Klienta usługi
    drogąelektroniczna. ̨
  4. Podstawowąusługąświadczonądrogąelektronicznąna rzecz Klienta przez
    Sprzedawcęjest umozliwienie Klientowi zawarcia umowy (zakupu Produktu ̇
    Cyfrowego, Produktu lub Usługi) ze Sprzedawca. Us ̨ ługa ta świadczona jest
    nieodpłatnie, ale zawierana za pośrednictwem Sklepu umowa ma już
    charakter odpłatny.
  5. Jezeli Klient dokona ̇ ł zakupu Produktu, z ktorego korzystanie wymaga ́
    załozenia ̇ konta na platformie kursowej (kurs on-line), to Sprzedawca
    świadczy rownie ́ ż na rzecz Klienta usługępolegajac̨ ąna załozeniu i ̇
    utrzymywaniu konta w tejze platformie oraz zapewnianiu Klientowi mo ̇ żliwości
    dostepu do konta poprzez mechanizm logowan ̨ ia. Logowanie do konta
    odbywa sięz wykorzystaniem danych dostepowych, kt ̨ óre Sprzedawca
    udostepni Klientowi po zakupie Produktu. Us ̨ ługa ta świadczona jest na rzecz
    Klienta w ramach ceny zapłaconej za dany Produkt.
  6. W celu zapewnienia bezpieczeństwa Klientowi i przekazania danych w
    zwiazku z korzystaniem ze Sklepu i platformy kursowej, Sprzedawca ̨
    podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia
    zagrozenia bezpiecze ̇ nstwa ́ świadczonych usług, w szczególności środki
    słuzȧ ce zapo ̨ bieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez
    osoby nieuprawnione.
  7. Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego
    funkcjonowania Sklepu i platformy kursowej. Klient powinien poinformować
    Sprzedawcęo wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w
    funkcjonowaniu Sklepu lub platformy kursowej.
    §9 Reklamacje
  8. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, będacego konsumentem w ̨
    rozumieniu art. 221
    Kodeksu Cywilnego za niezgodnośćz UmowąSprzedazy ̇
    Produktow zakupionych przez K ́ lienta, a takze stosownie do przepis ̇ ów
    Ustawy o prawach konsumenta.
  9. Sprzedawca ma obowiazek dostarczy ̨ ćProdukt wolny od wad.
  10. Wszelkie reklamacje dotyczace zakupionego Produktu lub samego procesu ̨
    zakupowego, lub też reklamacje zwiazane z funkcjonow ̨ aniem Sklepu lub
    platformy kursowej, Klient moze zg ̇ łaszaćza pośrednictwem poczty
    elektronicznej na adres e-mail: katarzyna093@gmail.com
  11. Reklamacja powinna zawieraćdane umozliwiaj ̇ ace identyfikacj ̨ ęKlienta (imięi
    nazwisko, adres do korespondencji), przedmiot reklamacji (np. rodzaj i datę
    wystapienia nieprawid ̨ łowości zwiazanej z funkcjonowaniem Sklepu lub ̨
    platformy kursowej) oraz zȧ dania zwi ̨ azane z reklamacj ̨ ą. W przypadku
    otrzymania niekompletnej reklamacji, Sprzedawca wezwie Klienta do jej
    uzupełnienia pod rygorem pozostawienia reklamacji bez rozpoznania.
  12. Sprzedawca ustosunkuje siędo kompletnej reklamacji w terminie do 14 dni
    od otrzymania reklamacji i poinformuje Klienta o jej rozstrzygnięciu na adres
    e-mail składajacego reklamacj ̨ e. ̨
  13. 6. Sprzedawca bedzie przetwarza ̨ ł dane osobowe Klienta w celu rozpatrzenia
    reklamacji.
  14. Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od
    dnia zawarcia Umowy.
  15. Klient otrzyma dostep do Produkt ̨ ów po upływie 14 dni od dnia zawarcia
    Umowy.
  16. Aby skorzystaćz prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować
    Sprzedawcęo swojej decyzji o odstapieniu od umowy w drodze ̨
    jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztąlub pocztą
    elektronicznąna adres: katarzyna093@gmail.com). Aby zachowaćtermin do
    odstapienia od umowy, wystarczy, aby Klient wys ̨ łał informacjędotyczac̨ ą
    wykonania przysługujacego mu prawa odst ̨ ąpienia od Umowy przed
    upływemterminu do odstapienia od umowy. ̨
  17. Klient otrzyma zwrot pieniedzy za zakupione produkty fizyczne, w tym ksi ̨ az̨ ki ̇
    w ciagu 14 dni po odebraniu ich zwrotu przez sprzedawc ̨ e. ̨
  18. Klient otrzyma dostep do Produkt ̨ ów Cyfrowych przed upływem 14 dni od
    zawarcia Umowy pod warunkiem, ze Klient ̇ uprzednio wyrazi zgodęna
    udostepnienie przez Sklep Produkt ̨ ów Cyfrowych przed upływem 14 dni od
    zawarcia Umowy
  19. Klient nie ma prawa odstąpienia od umowy w przypadku Produktów
    Cyfrowych w momencie spełnienia świadczenia, czyli dostarczenia treści,
    pod warunkiem, że został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia,
    że po jego spełnieniu przez Sprzedawcę utraci prawo do odstąpienia od
    umowy i przyjął to do wiadomości.
    §11 Dane osobowe i pliki cookies
  20. Administratorem danych osobowych przekazywanych przez Klienta jest
    Sprzedawca, zwany dalej Administratorem.
  21. Administrator zobowiazuje si ̨ ędo ochrony danych osobowych zgodnie z
    Ustawąz dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz z
    Ogolnym Rozporz ́ adzeniem o Ochronie Danych Osobowych (tzw. RODO), a ̨
    takze zgodnie z zasadami zawartymi w Polityce prywatno ̇ ści Sprzedawcy.
  22. Klient podaje przy składaniu zamówienia swoje dane osobowe do
    przetwarzania przez Administratora w celu realizacji złozonego Zam ̇ ówienia.
    Klient w kazdej chwili ma mo ̇ zliwo ̇ śćwgladu, poprawiania, aktualizacji oraz ̨
    usuwania swoich danych osobowych, a takze skorzystania z pozosta ̇ łych
    uprawnieńwynikajacych z Polityki prywatno ̨ ści.
  23. Szczegoł́owe zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych
    osobowych wykorzystywanych w celu realizacji Zamówień
    przez Sprzedawcęzostały opisane w Polityce prywatności, która znajduje się
    pod adresem: https://kasianowosielska.pl/polityka-prywatnosci/
    §12 Prawa autorskie
  24. Sprzedawca informuje niniejszym Klienta, ze teksty i zdj ̇ ecia dost ̨ epne w ̨
    Sklepie oraz Produkty, ktore Klient mo ́ ze kupi ̇ ćza pośrednictwem Sklepu (ebooki, materiały edukacyjne, kursy online) stanowiąutwory w rozumieniu
    ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, do
    ktorych prawa autorskie przys ́ ługująSprzedawcy.
  25. Sprzedawca informuje niniejszym Klienta, ze dalsze rozpowszechnianie ̇
    tekstow, zdj ́ ec̨ ́lub Produktów przez Klienta bez zgody Sprzedawcy stanowi
    naruszenie praw autorskich przysługujacych Sprzedawcy i mo ̨ ze skutkowa ̇ ć
    odpowiedzialnościącywilnąlub karna. ̨
  26. Zakup Produktu nie daje Klientowi zadnych autorskich praw maj ̇ atkowych ani ̨
    osobistych do Produktu. Klient moze korzysta ̇ ćz niego wyłącznie dla
    własnych potrzeb.
    §13 Pozasadowe sposobyrozpatrywania spor ̨ ów i
    dochodzenia roszczeń
  27. Sprzedawca wyraza zgod ̇ ęna poddanie ewentualnych sporow wynik ́ łych w
    zwiazku ̨ z zawartymi umowami o dostarczenie treści cyfrowych na drodze
    postepowania mediacyjnego. Szczeg ̨ oł́y zostanąokreślone przez strony
    konfliktu.
  28. Konsument ma mozliwo ̇ śćskorzystania z pozasadowych sposob ̨ ów
    rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczen. Konsument ma mo ́ zliwo ̇ ść
    m.in. do:
  • zwrocenia si ́ ędo stałego polubownego sadu konsumenckiego z wnioskiem o ̨
    rozstrzygniecie sporu wynik ̨ łego z zawartej umowy,
  • zwrocenia si ́ ędo wojewodzkiego ́ inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem
    o wszczecie post ̨ epowania mediacyjnego w sprawie polubownego ̨
    zakonczenia sporu mi ́ edzy Klientem a Sprzedawc ̨ a, ̨
  • bezpłatnego skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika
    praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań
    nalezy ochrona konsument ̇ ow (m.in. Federacja Konsument ́ ow, ́
    Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
  1. Bardziej szczegoł́owych informacji na temat pozasadowych sposob ̨ ów
    rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczen, Konsument mo ́ że szukać
    na stronie internetowej http://www.uokik.gov.ploraz w siedzibach i na
    stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentow, ́
    organizacji społecznych, do których zadaństatutowych nalezy ochrona ̇
    konsumentow lub Wojew ́ odzkich Inspektorat ́ ów Inspekcji Handlowej.
  2. Konsument moze r ̇ ownie ́ ż skorzystaćz platformy ODR, która dostepna jest ̨
    pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma słuzy ̇
    rozstrzyganiu
    sporow pomi ́ edzy konsumentami i przedsi ̨ ębiorcami daz̨ ȧ ̨cymi do pozasadowego ̨
    rozstrzygniecia sporu dotycz ̨ acego zobowi ̨ azą ńumownych wynikajacych z ̨
    internetowej umowy sprzedazy lub umowy o ̇ świadczenie usług.
    §14 Postanowienia końcowe
  3. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane sąw jezyku polskim. ̨
  4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z
    waznych przyczyn to jest na przyk ̇ ład: zmiany przepisów prawa, zmiany
    sposobow p ́ łatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływająna
    realizacjępostanowieńniniejszego Regulaminu. Nowy regulamin wchodzi w
    zycie z dniem publikacji na platformie internetowej Sprzedawcy na ̇
    podstronie: Regulamin.
  5. Do umow zawartych przed zmian ́ ąRegulaminu stosuje sięwersjęRegulaminu
    obowiazuj ̨ ac̨ ąw dacie zawarcia Umowy.
  6. Rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy Sprzedawcąa Klientem, ktory ́
    jestkonsumentemwrozumieniuart.221 KodeksuCywilnego,zostajepoddane
    sadom w ̨ łaściwym zgodnie z właściwymi przepisami Kodeksu postepowania ̨
    cywilnego.
  7. Rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy Sprzedawcąa Klientem, ktory ́
    nie jest konsumentem w rozumieniu art. 221
    Kodeksu Cywilnego, zostaje
    poddane sadowi w ̨ łaściwemu ze wzgledu na siedzib ̨ ęSprzedawcy.
  8. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie majązastosowanie
    powszechnie obowiazuj ̨ ace przepisy prawa polskiego, w szczeg ̨ olno ́ ści:
    Kodeksu cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogąelektroniczna, ustawy ̨
    o prawach konsumenta, czy ustawy o ochronie danych osobowych i
    Ogolnego Rozporz ́ adzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO). ̨
    Data publikacji Regulaminu: 03.01.2023 r.
    © Copyright
    Regulamin | Polityka Prywatności